lørdag 16. juni 2012

Forkjølelse på vei?

En times tid før jeg hadde tenkt å stikke ut på en løpetur kjente jeg at halsen ikke var helt god. Litt uggen i kroppen og dagens løpetur ble avlyst. Håper inderlig at dette går fort over for torsdag starter quattromarathon i Danmark og jeg har svært lyst å få med meg denne.

Etter Kristins Runde tok jeg meg 4 hviledager. Har bestemt meg for å bli flinkere med restitusjonen etter lange løp. Torsdag tok jeg en rolig time på mølla med behagelig lav puls. I går ble det en tur i Hjertåsløypa, noe som ga meg 300 høydemeter på 11 km, 5:09 i snittfart her er jeg godt fornøyd med. I dag var planen 16-17 rolige km, men jeg roer helt ned og prøver å holde meg frisk. Må si jeg er litt spent på hvordan formen er i morgen.

God trening!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar