torsdag 21. februar 2013

Løpsmobil.

Siden stadig flere av løpene jeg er med på krever at man har med seg mobiltelefon, så har jeg gått til anskaffelse av en telefon som skal være dedikert til formålet.

Sånn ser den ut. En Samsung GT-B2710, eller xCover 271 som den også kalles, kjøpt på MPX for 699,-. Den skal etter sigende være vanntett, støvfri og støtsikker med ripebestandig glass. Telefonen har en standbytid på nesten en måned, men så lange løp regner jeg ikke med å stille på. Samtidig har jeg skaffet eget abonnement til telefonen, her falt valgt på Chess Premium som ikke gir kostnader dersom det ikke blir brukt. Og bare så det er klart, jeg er ikke sponset av hverken Chess, Samsung eller MPX. Selv om de gjerne kan gjøre det.

Telefonen vil også blir med meg på de fleste treningsturer. Da jeg sjelden vet på forhånd hvor turen går, er det greit med litt ekstra sikkerhet. Kjedelig med ett beinbrudd langt inni skauen der folk sjelden ferdes.

Til helgen blir telefonen med meg til Danmark, der skal jeg løpe Thy trail marathon. Her er mobiltelefon sterkt anbefalt. Greit å ha en telefon som tåler litt, og som man ikke er så redd for.

God trening.

2 kommentarer:

  1. Jeg har samme telefon selv med et kontantkort. Den egner seg ikke til noe annet enn år ringe og motta samtaler med. Den eneste som har nummeret er kona mi. Genialt. :-) Jeg har hatt den i to år. Den har vært med på knall og fall i all slags vær og er rett og slett udødelig. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre at jeg har gjort ett bra valg for en gangs skyld :)

      Slett