lørdag 25. februar 2012

Årets første løpetur ute!

Endelig ble det varmt nok også for meg til å løpe ute. Når jeg ikke trenger hansker eller lue er det passelig. I dag var det strålende sol og 6 grader så jeg listet meg ut. Det var også første gang på over en måned at jeg sprang med pulsbelte, akkurat det ble en liten nedtur. Pulsen lå litt for høyt men det tror jeg skyldes 2 relativt harde økter de siste dagene. Det bekymrer meg ingenting. Jeg hadde en fantastisk tur, deilig sol og en kropp som lengtet etter asfalt. Litt over 20 km ble det og det som virkelig er deilig er at selv om pulsen var litt høy så kjentes det som om jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Godfølelsen måtte selvfølgelig feires med en bedre middag. Her i huset er kjøttfondue en favoritt, enkelt å lage og utrolig godt. Sånn ser det ut når min kjære har dekket til fest :)

Klart for fondue.
 Etter et lite dykk i vinkjelleren dukket jeg opp med denne:

Fra vinkjelleren.
Som nok ikke blir en favoritt. Til å være en barolo synes jeg den var merkelig tam. Vinen var god men ble for lett til maten.

Nå håper jeg at våren er kommet for godt og at det blir mange deilige løpeturer ute i nærmeste fremtid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar