mandag 19. mars 2012

En redusert uke

Etter ett overraskende godt løp i Skövde ble forrige uke litt redusert i mengde. Mandag og tirsdag tok jeg det litt rolig selv om beina var fine etter løpet. Onsdag hadde jeg tenkt å trappe litt opp med både fart og lengde men kjente snart at noe var galt og etter en halv time kastet jeg inn håndkledet. Senere på kvelden ble jeg bare dårligere og dårligere. Torsdagen ble tilbrakt under dyna.
Syk Ragnar

Aldri gøy å bli syk men denne gangen var ikke timingen så ille, god tid til å komme meg til neste løp. Nå var det ikke så galt allikevel for fredagsmorgen var jeg frisk og opplagt igjen. En lett progressiv time fredagskveld, intervalltrening lørdag og hurtig langtur på søndag brakte ukestotalen opp til nesten 90 km. Nest dårligste uka i år men egentlig langt over normalen fra tidligere  år.

Heretter skal det legges inn flere kvalitetsøkter. Det er gøy å merke at jo mer jeg trener jo bedre restituerer jeg.

God trening!!

2 kommentarer:

  1. En 90 kilometers vecka är årets näst sämsta? Ja, jisses! Du måste springa fantastiskt mycket! Respekt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ligger mellom 90 og 120 km i uka. Ganske mye som mosjonist, ikke fullt så mye som ultraløper :)

      Slett