onsdag 28. mars 2012

Nye sko!!

Nå begynte det å bli på overtid å få kjøpt inn nye sko, tror ingen av skoen jeg mine har gått mindre enn 2000 km som vel er litt i overkant. Så på vei hjem fra jobb på Hamar stoppet jeg hos Geir på Løplabbet i Sandvika for litt shopping. Siden jeg skal løpe 3 maraton til helgen passet jeg på å kjøpe 3 par sko slik at jeg kan løpe alle løpene i splitter nye sko. Jeg har for øvrig aldri hatt problemer med å løpe langt i helt nye sko. Lengste jeg har løpt i nye sko er Ultrabirken på 73 km, og det gikk helt uten gnagsår eller vannblemmer.


løpelykke
 Gøy å prøve litt forskjellig. Gel nimbus har jeg hatt tidligere, men Mizuno Wave Precision og Karhu forward fulcrum ride er nye for meg. Det blir spennende. Alle kjentes veldig bra på foten, og jeg håper de er like bra etter noen times løping.

Jobbturer som ender med hotellovernatting pleier å suge krefter ut av meg, så også denne gangen. Selv om jeg hadde god tid til å løpe meg en tur på Hamar ble jeg liggende apatisk å se på TV fra hotellsenga.

I dag hadde jeg en fin progressiv økt på tredemølla. Merker at selv om formen er god så mangler jeg tempotrening. Etter TEC skal jeg prøve å få mer fart i kroppen.

Akkurat nå gleder jeg meg til 3 maraton til helgen og gruer meg fælt til TEC.

Inntil videre: God trening!!

1 kommentar:

  1. 2000 kilometer? Oj då! Så långt har jag nog inga skor som gått. Mina DS Trainer tycker jag känns slut fast de inte ens gått 500 kilometer!

    Ja, ska man köpa skor så ska man va? Tre par på en gång? Men visst är det roligt med nya skor.

    Och det där med tre maror tre dagar på raken låter ju jätteroligt! Jag är glad för två på¨raken. Men själv trappar jag redan ner inför TEC.

    SvarSlett