fredag 11. januar 2013

En høstsesong på godt og vondt. Del 4

For oktober hadde jeg ikke planlagt noen lengre utskeielser, men slik skulle det ikke bli. Årets to flotteste treningsturer skulle komme i denne måneden.  Først la Tomas ut invitasjon om prøveløping av traseen til Vestfold Ultra Challange, løpet som etter planen skulle være mitt neste. En langtur i godt selskap er ikke å forakte, så jeg slengte meg med.
Her er gjengen for avgang:
Tomas, som tok bildet, var også med å løp.
Som man kan se var været denne dagen aldeles nydelig.
Noen bilder fra turen:


Andre enn oss som var ute på tur


Ikke flatt men rett oppover.




En vidunderlig dag som fikk fortalt at den planlagte løypa var for lang og måtte justeres. ca. 48 km ble treningsturen på og vi rakk akkurat frem til det ble mørkt.

To helger senere var jeg på landstreffet til Mensa i Stjørdal og jeg snek meg selvfølgelig ut på noen løpeturer der også. Jeg sprang ut på måfå og fikk en av årets aller deiligste løpeturer. Turen ble på ca. 2 mil og hadde jeg ikke hatt noe jeg måtte nå så hadde den blitt mye lengre. Skyfri himmel og -1 grader i en natur som tok pusten fra meg. Her er noen bilder fra turen:

































2 kommentarer:

  1. Ååå, så mange fine turer du har hatt i vakker natur! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og flere skal det forhåpentligvis bli :)

      Slett