lørdag 19. mai 2012

Hadeland maraton i bilder

For min egen del ble dagens løp en fin opptur etter at jeg har slitt med restitusjonen etter Ringerike 6 timers. 3:25:44 var mye raskere enn jeg hadde trodd på forhånd. Kroppen var fin og lett og jeg passerte halv på litt over 1:40, roet litt ned på andrerunden og tok flesteparten av bildene da. Hadeland maraton er ett løp jeg trygt kan anbefale.

Vi starter med vinnerne på maraton:
Frants Mohr


Åse Sandberg Hovden
Jeg har stort sett bare tatt bilder av maratonløperne, men jeg fikk ett bilde av ryggen til halvmaratonvinner Rune Fenne idet han suste forbi.
Rune Fenne

Vi går tilbake til start. Jeg kom frem en time før starten og da må man melde seg på. Ingen tvil om hvor det gjøres.

Masse folk på plass.


Arne Lundby var også klar.

Arne Lundby
Vinneren Frants var litt uklar før start.
Frants Mohr
Kondis var selvsagt også der.

Rolf Bakken, Kondis
Fikk en liten fotoduell i det jeg løp over mål. Rolf er nok ikke vant til at løperne skyter tilbake :)

Startfeltet begynner å samle seg.

Like før start, såvidt fotografen husket at han skulle være med å løpe.

Løpet har utrolig mange flinke funksjonærer som stod på, smilte og oppmuntret. Her følger noen bilder fra drikkestasjonene. Det er ikke alltid like lett å ta bilder mens man løper, så kvaliteten er så som så.








Andre funksjonærer i arbeid.






Ett par stemningsbilder fra løypa.






Så følger mange bilder av løperne.









































Deltakerpremiene

God trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar