fredag 8. juni 2012

Klar for Kristins runde, 50 miles i Nordmarka.

Vekkerklokka er stilt inn på 3:30 i morgen tidlig. Kjører hjemmefra kl. 4. Jeg tror jeg har pakket alt jeg trenger, men som oftest er det noe som blir glemt. Hittil har dette aldri vært noe viktig.

Håper og tror på flott løpevær. Grei temperatur og muligens litt regn er meldt. Håper det nøyer seg med litt regn.

Jeg tar med meg kameraet og håper å ta noen bilder underveis. Jeg tar ikke løpet alt for seriøst, men har ikke tenkt å skrubbe så veldig for det. Målet er å komme under 9 timer, det burde være innen rekkevidde. I fjor brukte jeg litt over 9 og en halv time, men jeg tror formen er litt bedre nå.

Regner med at jeg løper uten drikke frem til første dropbag-stasjon etter 16 km. Der tar jeg på meg sekk med drikke og mat. Etter 60 km bytter jeg ut sekken med drikkeflasker som jeg har med de 21 km. Dette fungerte fint i fjor, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal fungere i år.

Må kjenne litt på været i morgen tidlig før jeg bestemmer klesvalget. Kortbukse og T-skjorte+vest håper jeg blir nok.

Kort natt med lite søvn regner jeg med det blir, men det får bare våge seg.

Gleder meg veldig til å møte alle løpere og arrangører igjen, det er alltid kjempehyggelig.

God trening!!!

1 kommentar:

  1. Lykke til ! Jeg skulle så gjerne ha slengt meg med......god tur :)

    SvarSlett