torsdag 17. januar 2013

2013, såvidt i gang og første skade overstått?!

Forrige mandag klarte jeg noe jeg ikke trodde skulle være mulig. Skulle lufte bikkja på morrakvisten og gå ned trappa fra terrassen, var veldig forsiktig fordi jeg visste at trappa var glatt, men at den skulle være så glatt..., rakk ikke å tenke før jeg lå nederst i trappa og vrei meg i smerter. Kjentes ut som om det var mest vondt i handa som jeg tok meg for med, og alt virket å være helt. Bare ytre smerter.

5 timer senere begynte jeg å få vondt i nakken og etterhvert i hodet. Ble litt småkvalm. Droppet en dag med trening og løpt rolig i en uke. Kjenner ikke noe til det nå dersom jeg ikke kjenner etter. Håper og tror alt er bra.

Sitter nå og venter på trekningen til UTMB som går av stabelen i morgen tidlig. Lurer litt på hva jeg skal gjøre dersom jeg ikke blir trukket ut. Fikk mail i dag om at jeg da har tre valg. Jeg kan la være å gjøre noen ting og vil da ha dobbel så stor sjanse neste år. Eller jeg kan overføre påmeldingen til TDS dersom det er plass der, da mister jeg den doble sjansen neste år. Siste valget er egentlig ganske så uaktuelt, det er å kjøpe seg plass gjennom å donere penger til veldedighet, 2000€ for å være nøyaktig. Akkurat nå heller jeg mot å velge TDS, men aller helst håper jeg trekninga går bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar