lørdag 12. mai 2012

Kosetur i solen

I dag har jeg hatt en nydelig tur i deilig solskinn. Ikke den helt store temperaturen, men det ble varmt nok etterhvert. Kroppen kjennes egentlig fin, men pulsen er etter forholdene altfor høy, og 17 km var mer enn nok i dag. NM 100 km henger i en syltynn tråd. Jeg har tenkt å rusle meg igjennom 50 km i Drammen i morgen, for så å ta noen dager pause før jeg tar den endelige avgjørelsen.

Jeg har nok løpt litt for mye etter forrige løp, men hovedproblemet tror jeg er at jeg ikke får nok søvn. Det er nok flere grunner til det. Ikke gode nok rutiner, og litt for mye å tenke på.

Etter å ha lagt en foreløpig plan, kom jeg på at jeg ikke har lagt inn en tur til Danmark. Det må det bli en ordning på, og sammen med Tom-Rune planlegger jeg å dra på en kvadruppel maraton i Kalundborg i slutten av juni. Håper det går i orden.

Her følger noen bilder fra dagens lille tur.

Gokstadhaugen

Ett hus

Bru til Årø

Noen hytter




Natholmen

Fra Natholmen

2 kommentarer: